کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت ریش

امروزه بسیاری از مردان مایلند که ریش مردانه و ضخیمی داشته باشند. داشتن چنین ریشی می‌تواند ظاهر بسیاری از مردان به خصوص در سنین جوانی و یا میانسالی را بهبود ببخشد و به آنها احساس قدرت بیشتر و مردانگی بدهد. بسیاری از مردان امروزه تمایل دارند که ریشی پرپشت و زیبا داشته باشند. اما چنین چیزی متاسفانه برای همه مردان میسر نیست و به دلایل متعدد ممکن است بسیاری از مردان جوان دچار ریزش ریش یا به اصطلاح ریزش موی صورت شوند. برخی هم از همان ابتدا بنا به دلایلی - از جمله ارث و یا عملکرد هورمون ها - اصلا ریش پرپشت و ضخیمی نداشته باشند. به یاد داشته باشید که هر کسی امکان رشد ریش پر را ندارد. در هر صورت کسانی که دچار چنین مشکلاتی هستند، امروزه با استفاده از عمل کاشت ریش می توانند صاحب ریش پرپشت و مردانه شوند. مسلما کم پشت بودن ریش ممکن است در بسیاری از مردان حسی ناخوشایند ایجاد کرده و حتی از این مسئله دچار ناراحتی و یا افسردگی شوند. 

اگر ارائه دهنده انواع خدمات کاشت مو هستید میتوانید آگهی  خود را در لینک آگهی رایگان قرار دهید

امروزه با استفاده از روش هایی مانند FUE و یا SUT (که جهت کاشت موی سر و حتی کاشت ابرو نیز بکار می رود) کاشت ریش نیز براحتی صورت می گیرد و گرفت های مو در روش Sut با استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته جدید از ناحیه اهدا کننده فولیکول های مو جدا شده و در ناحیه ریش، که بخش دریافت کننده فولیکول های مو است، کاشته می شوند. 

چنانچه شما هم دچار کم پشت شدن و یا ریزش ریش شده اید، می توانید با مراجعه به لینک کاشت مو، جهت جراحی کاشت ریش اقدام نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.