کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو به روش BHT:

BHT در زبان انگلیسی مخفف Body Hair Transplant به معنی انتقال مو از بدن به سر می باشد، در این روش کاشت،  مو از نواحی مختلف بدن مانند سینه، کتف ها، پشت، ران ها و غیره برداشته شده و در قسمت های کم پشت سر کاشته می شود، از آنجا که جنس موهای بدن با موهای سر کمی متفاوت است معمولا این روش کاشت به تنهایی و به عنوان گزینه اول پیشنهاد نمی شود.

کاشت مو به روش BHT برای کسانی توصیه می شود که بانک مو کافی در قسمت پشت سر و بالای گردن ندارند و ناچارا پزشک مجبور به انتقال مو از بدن می باشد.

این روش زمانی نتیجه خوبی می دهد که فرد بانک مو متوسطی دارد یعنی پزشک بخشی از فولیکول های مو در  پشت سر را به نواحی طاس انتقال می دهد و برای پر کردن فضای مابین این فولیکول ها از موهای بدن فرد استفاده می کند به عبارتی ترکیبی از فولیکول های مو در  پشت سر با فولیکول های بدن در نواحی طاس و کم پشت کاشته می شود.

اما در افرادی که کاملا طاس بوده یا بانک مو ضعیف و ناچیزی دارند صرفا انتقال موهای بدن به سر جلوه جالبی به همراه نخواهد داشت زیرا جنس و حالت گیری موهای بدن با موهای سر متفاوت است.

باید توجه کنید صرفا پر بودن موهای بدن معیاری مناسب برای استفاده از این روش نمی باشد، ابتدا باید وضعیت ریشه، جنس و حالت گیری موهای بدن توسط پزشک بررسی گردد و در صورت تایید از این روش کاشت مو استفاده نمود

اگر دوست دارید موهای پرپشتی داشته باشید راه حل مراجعه به کاشت مو است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.