کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

چه افرادی واجد شرایط کاشت ابرو و مژه هستند؟

معمولا افراد آساییی با ابروهایی تکه ای یا ظریف و با تراکم کم واجد شرایط کاشت ابرو و مژه هستند. البته میزان موفقیت در کاشت ابرو بستگی به توانایی جراح و تیم او دارد. در عین حال، کاشت ابرو برای بیماران دچار نقص ابرو مناسب تر است و برای بانک مو می توان از موهای پشت گردن و نقاطی از بدن که ضخامت کمتری دارند، استفاده کرد. کاشت مژه نیز قابل انجام است ولی بسیار مشکل و پردردسر است و نتایج هم به اندازه کاشت ابرو رضایت بخش است.

آیا از موی نواحی دیگر (به جز پشت و اطراف سر) هم می توان به عنوان منطقه دهنده استفاده کرد؟

موهای مناطق مختلف بدن دارای تفاوت های ساختاری و اساسی با یکدیگرند؛ بنابراین نمی توان از موی هر ناحیه از بدن به جای موی سر استفاده کرد و بهترین مو برای کاشت در مناطق طاس سر، موی ناحیه مشخصی از پشت و اطراف سر است.

آیا کاشت مو نیاز به ترمیم دارد و یا دائمی است؟

درمورد افرادی که تراکم موی پشت سر آنها کافی نباشد و وسعت طلبی زیاد باشد این امکان وجود دارد که پس از کاشت اولیه به روش FUT از روش FIT یا همان FUE هم می توان کاشت مو را ترمیم کرد و وسعت بیشتری را پوشش داد. در عین حال، موهای کاشته شده دوباره نمی ریزند زیرا آنها از پشت سر براشته می شوند و این موها نسبت به هورمون عامل ریزش مو (دی هیدروتستوسترون) حساس نیستند. بنابراین بقای این موها همیشگی است.

برای آگاهی بیشتر به لینک کاشت مو مراجعه کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.