کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

ترمیم مو

داشتن بانک موی مناسب و آمادگی پوست سر، دو شرط لازم برای امکانپذیری عمل کاشت موی طبیعیhttps://www.shahr24.com/key/adv/350620/%D9%85%D9%88می باشد. اما در شرایطی که فرد متقاضی دارای این شرایط نبوده و از طاسی و کم پشتی موی سر رنج می برد، چه چاره ای می توان اندیشید؟ خبر خوب این است که روشی به نام ترمیم مو برای حل مشکل طاسی در افراد با بانک موی ضعیف یا دارای طاسی کامل ابداع شده است. در اینجا شما را با مزایای ترمیم مو در بهترین کلینیک تخصصی ترمیم و کاشت مو آشنا می کنیم.چ

ترمیم مو چیست؟
ترمیم مو یک روش جایگزین برای درمان ریزش موی افرادی است که به دلایلی همچون نداشتن بانک موی مناسب نمی توانند از روش کاشت یا پیوند مو استفاده نمایند. این روش هیچگونه عوارض خطرناکی نداشته و حتی برای خانم ها نیز بسیار مناسب است.

ترمیم مو برای چه افرادی مناسب است؟
افرادی که بانک موی مناسب ندارند
افرادی که نمی خواهند جراحی داشته باشند
خانم هایی که دچار ریزش موی شدید شده اند
افرادی که نمی توانند زمانی را به گذراندن دوران نقاهت بعد از جراحی کاشت مو اختصاص دهند
کسانی که فشار خون بالایی دارند
برای افراد مبتلا به پسوریازیس، لیکن پلان و دیابت
تفاوت ترمیم مو با کاشت مو چیست؟
در روش ترمیم مو به جای کاشته شدن فولیکول های مو در داخل پوست سر آنها را بوسیله یک پروتز بر روی پوست سر قرار می دهند. در این روش برخلاف کاشت مو از جراحی استفاده نمی شود. همچنین برای انجام ترمیم مو فرد نیاز به داشتن بانک موی مناسب ندارد و موها با توجه به ویژگی های ظاهری فرد برای وی ساخته می شوند.

بهترین روش ترمیم مو چیست؟
بهترین روش ترمیم مو در حال حاضر روش ترمیم موی hrt  می باشد. این روش دارای نشان استاندارد است و به عنوان پیشرفته ترین روش ترمیم مو شناخته شده است. در این روش بعد از مطالعه رنگ و جنس موی فرد، یک لایه موی نازک شبیه سازی شده و در نواحی خالی از مو قرار داده می شود.

ترمیم موی طبیعی به روش HRT چیست؟
روش ترمیم موی طبیعی، بهترین روش برای افرادی است دارای طاسی کامل در سر خود بوده و امکان برداشت مو از ناحیه پشت سر در آنها وجودندارد. در روش ترمیم موی HRT ، نیازی به استفاده از بانک موی خود فرد نیست. این روش توسط سازمان بهداشت جهانی تأیید شده است و از کمترین عوارض عمل های زیبایی برخوردار است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.