کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

چیزهایی که قبل از کاشت مو باید بدانید! (پارت سوم)

آیا ممکن است کاشت مو باعث آسیب به بقیه موها شود؟

بلی، اگر تکنیک درست استفاده نشود علاوه بر به هدر رفتن موهای کاشته شده ممکن است موهای مجاور نیز دچار ریزش شوند.

آیا عمل کاشت مود دردناک است؟

خیر، این عمل، سرپایی و با روش بی حسی موضعی انجام می شود و تنها درد بیمار درد تزریق ماده بی حسی در ابتدای عمل است. درحقیقت ممکن است در طول عمل شما خواب باشید.

کدام واقعی تر است؟ قیمت براساس تار مو، گرافت یا وسعت کاشت مو؟

معمولا کلینیک های کاشت مو قیمت را براساس تار مو محاسبه و اعلام می کنند و معمولا قیمت هر هزار تار مو از 200 هزار تومان تا 500 هزار تومان متفاوت اعلام می شود اما واقعیت این است که کاشت مو و شمارش براساس تار مو انجام نمی شود بلکه کاشت مو براساس فولیکول یا همان گرافت انجام می گیرد و شمارش و اعلام قیمت براساس گرافت، مناسب تر و به واقعیت نزدیک تر است.


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید

چیزهایی که قبل از کاشت مو باید بدانید! (پارت دوم)

آیا کاشت مو نیاز به ترمیم دارد و یا دائمی است؟

درمورد افرادی که تراکم موی پشت سر آنها کافی نباشد و وسعت طلبی زیاد باشد این امکان وجود دارد که پس از کاشت اولیه به روش FUT از روش FIT یا همان FUE هم می توان کاشت مو را ترمیم کرد و وسعت بیشتری را پوشش داد. در عین حال، موهای کاشته شده دوباره نمی ریزند زیرا آنها از پشت سر براشته می شوند و این موها نسبت به هورمون عامل ریزش مو (دی هیدروتستوسترون) حساس نیستند. بنابراین بقای این موها همیشگی است.

ایا موهای کاشته شده قابل رشد هستند و می توان آنها را رنگ یا فر کرد؟

بله، خصوصیات این میوها مثل سایر موها هستند و رفتاری که با سایر موها داریم با این موها نیز می توان داشت فقط طی ماه اول پس از کاشت مو نباید موها را رنگ یا فر کرد. حتی ریش و سبیل کاشته شده در آقایان کاملا طبیعی و قابل اصلا و آرایش است.

آیا می توان مو را از شخص دیگری گرفت و پیوند زد؟

به دلیل عدم تطابق خصوصیات بافتی و سیستم ایمنی ما بین انسان ها درصورت استفاده از موهای شخص دیگر این موها پس زده می شوند و به اصطلاح نمی گیرند.

آیا  کاشت مو عوارضی هم دارد؟

اگر کاشت مو توسط متخصص پوست و موی باتجربه و آشنا به جزئیات بیماری های پوست و مو و با رعایت شرایط استاندارد فیزیکی و استریلی انجام شود، عارضه ای در پی نخواهد داشت ولی پس از کاشت مو تعدادی عوارض موقت وجود دارند؛ ازجمله تورم خفیف در پیشانی که با تنظیم حالت نیمه نشسته در حین خواب برای چند شب اول و کمپرس سرد بلافاصله پس از کاشت مو قابل بهود است. درد در منطقه دهنده یا گیرنده مو هم که اغلب خفیف و زودگذر است و با مصرف داروهای مسکن برطرف می شود.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید

دکوراسیون نشیمن کوچک

با وجود زندگی شهری امروز، اجتناب از فضاهای کوچک منازل، امری غیرممکن شده است. به همین دلیل لازم است برای غلبه بر مشکلاتی که محیط های کوچک زندگی برایمان ایجاد می کنند، ایده های خاصی را پیاده سازی کنیم تا بوسیله آنها به چیدمان و دکوراسیون مناسبی برای خانه خود دست یابیم. یکی از مهم ترین بخش های خانه که معمولا زمان زیادی را در آن همراه با دیگر اعضای خانواده سپری می کنیم، اتاق نشیمن است.

با در نظر گرفتن نکاتی کاربردی و رعایت برخی اصول، می توان فضای کوچک اتاق های نشیمن را مدیریت کرد و با اعمال ترفندهایی ساده، محیط کوچک این بخش از منزل را بزرگ تر از آنچه که هست نشان داد. با انتخاب مبلمان مناسب و وسایل و لوازم مورد نیاز می توان از فضای اتاق نشیمن استفاده ای بهینه داشت و در نتیجه می توانیم بدون چشم پوشی از دکوراسیون دلخواهمان، به طرحی ایده آل برای اتاق نشیمن خانه برسیم.

 فضاهای مخفی
نگاهی دقیق به اطراف خانه و گوشه و کنار اتاق هایتان بیاندازید. آیا در کنار مبلمان و وسایلی که در فضای اتاق نشیمن چیده اید، جای با ارزش و قابل اعتنایی پیدا می کنید که بتوان از آن استفاده کرد؟ معمولا گوشه های اتاق به عنوان فضاها مرده در اتاق نشیمن شناخته می شوند و اکثر اوقات جز پستی و ناهمواری و یا شکاف های دیوار، چیز دیگری در این گوشه و زوایا جا خشک نمی کند.

اما این مکان ها پتانسیل بسیار خوبی برای تبدیل شدن به فضاهایی مخفی برای نگهداری وسایل و لوازم خاص شما دارند. کافی است با کمی خلاقیت و استفاده از قفسه های ساده، یا کمدهای دکوراتیو، از این گوشه ها برای قرار دادن وسایل تزئینی و یا حتی نگهداری ابزار پذیرایی بهره گیرید. چنین استفاده ای را از هر فضای دیگر و هر دیواری که از دسترس دور مانده است، می توانید داشته باشید.


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید

09127349880آقای مختاری