کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

روش کاشت مو فوق ترکیبی چگونه انجام می شود؟

کاشت مو فوق ترکیبی روشی مناسب برای برداشت تعداد زیادی گرافت مو با کمترین صدمه ی ممکن به بانک موی افراد برای کاشت در ناحیه ی وسیعی از طاسی می باشد. در این روش کار برداشت گرافت های مو از ناحیه بانک مو با روشFUT به همراه روشFIT یا FUE می باشد.

چگونگی انجام روش کاشت مو فوق ترکیبی

برای انجام این روش کاشت مو معمولا ابتدا روش FUT یا همان روش برداشت نواری برای برداشت گرافت های مو از ناحیه بانک مو انجام گرفته و گرافت موهای آماده شده برای کاشت در ناحیه مورد نظر که معمولا جلوی سر می باشد کاشته می شوند. سپس برای پوشش دادن  قسمت هایی که به دلیل تمام شدن گرافت های موی حاصل از روش FUT هنوز کاشت صورت نگرفته است، از روش FIT و یا FUE برای برداشت گرافت موی مورد نیاز برای اتمام کار کاشت مو انجام می شود  و گرافت های موی به دست آمده در قسمت عقب تر ناحیه طاسی کاشته می شوند.

روش کاشت مو فوق ترکیبی چگونه انجام می شود؟

کاشت مو به روش فوق ترکیبی می تواند طی یک جلسه انجام شود اما گاهی اوقات ممکن است که کار کاشت مو در طی دو روز متوالی صورت گیرد که در روز اول برداشت گرافت های مو به صورت نواری است و در روز دوم  جهت تکمیل کاشت مو کار برداشت گرافت های مو به روش FIT یا FUE انجام گرفته و در نواحی مورد نیاز کاشت یا پیوند مو انجام می شود.

افراد مناسب برای کاشت مو به روش فوق ترکیبی

هر چند که در مورد روش کاشت موی فوق ترکیبی تبلیغات زیادی به دلیل امکان برداشت تعداد زیادی گرافت موی پیوندی در یک جلسه می شود، اما این روش برای همه افراد مناسب نیست و نمی توان به کمک آن به تراکم مویی خیلی بیشتر از کاشت موهای معمول دست یافت چرا که محدودیت تراکم کاشت مو فقط به دلیل محدودیت بانک مو نیست بلکه محدودیت فضا در ناحیه کاشت مو نیز موجب می شود که کاشت مو  فقط تا تراکم خاصی امکان پذیر باشد.

افرادی که کاشت موی محدودی دارند بهتر است از روش های کاشت مو به صورت مجزا استفاده کنند و فقط کسانی که قصد کاشت موی وسیعی داشته و از بانک موی مناسبی برای این کار برخوردار هستند از روش کاشت مو فوق ترکیبی استفاده کنند.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.