کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

زخم کاشت مو چگونه درمان می شود؟

مطمئنا این سوال برای بسیاری از شما به وجود آمده است که آیا کاشت مو هیچ عوارض یا خطری برای بیماران به همراه ندارد؟ زخم کاشت مو چگونه درمان می شود؟ و آیا موهای کاشته شده را میتوان به عنوان یک موی طبیعی بشناسیم؟ برای رسیدن پاسخ این سوال ها نیاز است که در این مقاله با ما همراه باشید زیرا تصمیم داریم به بررسی این مسائل بپردازیم و به سوال های شما پاسخ دهیم.

کاشت مو برای درمان ریزش مو

افراد بسیاری در سطح جامعه وجود دارند که به طاسی ناحیه ای و یا کم مویی دچار هستند و روش های زیادی را برای درمان امتحان کرده اند اما هیچ کدام از آنها به اندازه کاشت مو موثر نبوده است.

پزشکان همواره از کاشت مو به عنوان یک روش درمانی و دائمی یاد می کنند که در این روش با برداشت گرافت یا تار مو از قسمت پشت سر که بانک موی افراد شناخته می شود انجام و سپس تارموها از هم جداسازی و در انتها، جلو سر و مناطق طاسی کاشت انجام می شود.

زخم کاشت مو چگونه درمان می شود؟

یکی از اصلی ترین سوالاتی که افراد در حین مشاوره با پزشکان مطرح می کنند این است که آیا بعد از عمل کاشت مو زخم هایی بر روی سرشان ایجاد می شود؟ این زخم کاشت مو را چگونه میتوان درمان کرد؟

باید بدانید که پس از انجام عمل پانسمانی بر روی سر شما گذاشته می شود تا سر و موهای کاشته شده از آلودگی در امان بمانند. این پانسمان معمولا تا دو روز بعد از عمل برداشته می شود.

علاوه بر این، سردرد و سوزش محل برداشت و کاشت، دیگر عوارضی که ممکن است بعد از عمل با آن روبرو شوید که پزشکان و متخصصان کاشت مو آن را طبیعی میدانند.

اما در رابطه با زخم کاشت مو که بعد از کاشت بر روی نقاط کاشته شده ایجاد می شود باید بدانید که نباید توجه زیادی به آن داشته باشید زیرا به راحتی می توانید با مرطوب نگه داشتن پوست سر از شر آنها خلاص شوید.

این زخم کاشت مو معمولا تا حدود ۵ الی ۱۰ روز بعد از عمل باقی مانده و سپس به مرور شروع به ریزش می کنند. همچنین باید بدانید که ممکن است برخی افراد تا ۲ الی ۳ روز بعد از عمل ناحیه ناحیه پیشانی متورم شده و به طرف چشم ها و صورت پایین آمده که این تورم دردی نداشته و در طی ۲ تا ۳ روز بعد از بین می رود.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.