کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

روش های پیوند مو در ترکیه

در صورتی که دچار ریزش موی ژنتیکی شده باشید برای درمان آن گزینه های زیادی در اختیارتان قرار نخواهد داشت چون در حال حاضر از میان روش هایی که وجود دارد روش پیوند مو بهترین روشی است که میتوان برای رفع ریزش مو از آن استفاده نمود. خوشبختانه امروزه در کشور از بهترین روش های کاشت مو استفاده میشود به همین دلیل لازم نیست برای کاشت مو به کشور های دیگر سفر کرد. اگر جزء افرادی هستید که قصد دارید از خدمات و روش های پیوند مو در ترکیه استفاده کنید بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

روش های پیوند مو در ترکیه چیست؟

در حال حاضر پیوند مو در ترکیه با استفاده از روش های sut ,fue ,fit و fut انجام میشود. بهتر است بدانید روش هایی که در این کشور مورد استفاده قرار میگیرد در سایر کشور ها هم وجود دارد و عمدتا تفاوت خاصی بین روش هایی که به کار گرفته میشود وجود نخواهد داشت. از بین روش هایی که گفته شد روش sut در همه ی کشور ها متقاضیان بیشتری دارد به همین دلیل اکثر متخصصان از آن استفاده میکنند.

روش های پیوند مو در ترکیه

البته انتخاب روش پیوند مو بر عهده ی متخصصان زیبایی است چون باید قبل از هر چیز شرایط بیمار به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد. ممکن است در برخی از موارد متخصصان برای بهبود نتایج کاشت مو از روش های دیگر مانند fit و حتی fut استفاده نمایند.

معایب پیوند مو در ترکیه

معایب پیوند مو در ترکیه به شرح زیر می باشد:

همانطور که گفتیم روش های پیوند مو در ترکیه با سایر کشور ها تفاوت چندانی نخواهد داشت به همین دلیل نمیتوان گفت پیوند مو در این کشور معایبی خاصی دارد اما به طور کلی همیشه پیشنهاد میشود تا جایی که امکان دارد برای کاشت مو به کلینیک های معتبر داخل کشور مراجعه کنید. چون قطعا جستجو در مورد اعتبار کلینیک های داخلی کار ساده تری خواهد بود

به دلیل اینکه بسیاری از افراد با کلینیک های کشور های دیگر آشنایی کافی ندارند ممکن است فقط به علت هزینه ی کمتر به کلینیک های غیر مجاز مراجعه کنند و همین باعث شود مشکلات مختلفی برایشان به وجود آید.

چه افرادی باید به پیوند مو در ترکیه بپردازند؟

تنها در صورتی پیشنهاد میشود که به پیوند مو در ترکیه بپردازید که اقامت طولانی مدت در این کشور دارید و گرنه به دلایلی که در قسمت قبل گفتیم به هیچ وجه نباید برای کاشت مو به کشور های دیگر سفر کرد. خوشبختانه در حال حاضر کلینیک هایی که در کشور وجود دارند بهترین خدمات کاشت مو را ارائه میدهند.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

کاشت موی صورت بهترین راه حل برای درمان کم پشتی ریش و سبیل

امروزه با پیشرفت علم هیچ نگرانی نباید از جانب ریزش و یا کاهش موی صورت خود داشته باشید زیرا روش های درمانی بسیاری وجود دارد از جمله کاشت مو صورت که یکی از بهترین روش هایی می باشد که پزشکان به آن دست پیدا کردند. در این مقاله تلاش کرده ایم تا اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با کاشت موی صورت در اختیار شما قرار دهیم تا با خیالی آسوده و آگاهی کامل به سراغ انجام آن بروید.

ریزش موی صورت مردان

وقتی مردان با کاهش رشد موی صورت خود مواجه می شوند نگرانی و دلواپسی سراسر وجود آنان را فرا میگیرد. در واقع ریش و سبیل با نقش مهمی که در زیبایی و اعتماد به نفس مردان دارد، در صورت ایجاد هر گونه عارضه در آن می تواند بیماری هایی از جمله افسردگی و گریز از اجتماع را برای مردان به همراه داشته باشد.

کاشت موی صورت بهترین راه حل برای درمان کم پشتی ریش و سبیل

اگر بخواهیم به صورت علمی در رابطه با موی صورت مردان صحبت کنیم باید بگوییم که موی صورت مردان در دوران نوجوانی، حدودا در سن چهارده سالگی، شروع به رشد می کنند و این روند تا بیست سالگی ادامه دارد. این موها برای بسیاری از مردان جنبه ی زیبایی دارد و تحقیقات علمی نیز وجود آن ها را برای سلامتی مفید دانسته اند.

اما گاهی بر اثر عوامل مختلف موی صورت مردان رشد مناسبی نداشته و یا دچار ریزش می گردد. اکثر این افراد برای درمان عارضه ریزش موی صورت خود اقدام می نمایند که یکی از بهترین روش های درمان آن کاشت موی صورت می باشد.

کاشت مو صورت چگونه انجام می گردد؟

روش انجام کاشت مو صورت مردان به شرح زیر می باشد:

کاشت مو صورت از جمله عمل های زیبایی و تخصصی است که توسط پزشک متخصص با دقت و ظرافت خاصی انجام می شود تا از به وجود آمدن عوارض کاشت موی صورت جلوگیری شود.

برای انجام کاشت مو صورت نیاز است که از پزشک متخصص از موهای پشت سر فرد که به آن بانک موی افراد گفته می شود و یا موهای خارج از خط رویش صورت که اضافه هستند استفاده کند.

روش های زیادی وجود دارد که میتوان از آن برای کاشت مو صورت استفاده کرد اما متداول ترین این روش ها، روش fit می باشد که با یک بیحسی موضعی و در یک جلسه درمان این عمل انجام می شود.

در این عمل پزشک متخصص فولیکول های موی مورد نیاز خود را با استفاده از دستگاه پانچی که در اختیار دارد برداشته و آن را خالص سازی می کند و مجددا با یک بیحسی موضعی دیگر آن ها را توسط پانچ های مخصوص در ناحیه مورد نظر که از قبل طراحی کرده است می کارد. باید بدانید که پس از کاشت موی صورت شما یک دوره نقاهت سه ماهه را طی خواهید کرد اما پس از گذشت این مدت موهای کاشته شده رشد خواهند کرد.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.