کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کوپلر چیست

کوپلر، وصله مکانیکی است که استفاده از آن مشکلات اتصال اورلپ در سازه های بتنی را برطرف می کند. این مشکل در وصله میلگرد و در ساختمان های بتنی مشاهده می شد که استفاده از کوپلر ها این مشکل را برطرف کرده است.کوپلر، وصله مکانیکی است که استفاده از آن مشکلات اتصال اورلپ در سازه های بتنی را برطرف می کند. این مشکل در وصله میلگرد و در ساختمان های بتنی مشاهده می شد که استفاده از کوپلر ها این مشکل را برطرف کرده است.

استفاده از کوپلر بسیار آسان بوده و با سرعت بالا انجام می شود. به کارگیری آن می تواند باعث ایجاد اطمینان در فرآیند انجام کار باشد. چرا که انتقال بار در این گونه اتصالات به بتن بستگی ندارد. کوپلر از تمامیت ساختاری برخوردار می باشد.

به کارگیری این اتصال مکانیکی ازدحام میلگرد را به حداقل می رساند. این در حالی است که اتصال اورلپ ازدحام میلگرد در محل اتصال را به میزان ۲ برابر نسبت به حالت معمولی افزایش می دهد. استفاده از وصله های مکانیکی، با کم کردن ابعاد ستون باعث صرفه جویی اقتصادی قابل توجهی در روند اجرای پروژه می شوند.

مزایای اقتصادی کوپلر | The economic benefits of using coupler

کوپلر باعث ایجاد انسجام در سازه می شود که اورلپ توانایی انجام این کار را ندارد. استفاده از وصله های مکانیکی باعث ایجاد یکپارچگی بیش تری در سازه می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.