کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو(پارت 1)

ریزش مو  و طاسی، از جمله مشکلات مهم بسیاری از زنان و مردان در دنیای امروز است. استرس های ناشی از شرایط زندگی، آب و هوای نامناسب، تغییر عادات غذایی انسان ها و بروز بسیاری از مشکلات هورمونی و ژنتیکی، باعث شده است که مشکل ریزش موهای سر و صورت، امروزه بیش از پیش برای افراد اتفاق بیفتد. از همین رو، روش های کاشت مو هر روز در حال گسترش و توسعه است تا امکان انجام عمل کاشت و پیوند مو در افراد بیشتری با هر جنس مو و نوع طاسی فراهم شود.

این روش ، روشی مطمئن است که از سالیان پیش در بین افراد مبتلا به طاسی و کچلی و کم مویی بسیار رواج یافته است. روش های اولیه کاشت مو و ترمیم مو، نتایجی نامطلوب را در افراد متقاضی عمل به وجود می آورد و با عنوان روش های کاشت موی عروسکی شناخته می شد. اما جدیدترین روش های کاشت موی طبیعی، به رفع این مشکل پرداخته و با کاشت موی تار به تار امکان ایجاد ظاهری مطلوب با خط رویش طبیعی را در افراد متقاضی به وجود آورد.

مراحل کاشت موی سر

امروزه این روش یکی از جالب ترین روش های جراحی زیبایی جهان می باشد و اخیرا تکنیک های آن پیشرفت هایی کرده اند که موجب طبیعی تر شدن نتایج می گردد. توانایی ارائه نتایج بسیار طبیعی در درمان ریزش موی سر بسیاری از زنان و مردان را تشویق نموده است تا این روش را به عنوان راه حل نهایی درمان انتخاب نمایند. اما مراحل انجام کاشت مو چیست و این روش چگونه انجام می گردد؟ کاشت مو

مراحل کاشت و روش انجام آن

برنامه ریزی خط مو

جراحی کاشت موی طبیعی برای ایجاد موی طبیعی انجام می گردد و برنامه ریزی خط مو یکی از مهمترین مراحل پیوند مو است. خط مو در واقع برجسته ترین مشخصه است و کیفیت کار جراح اغلب با کیفیت خط موی حاصل شده حین عمل مشخص می گردد.

برای مشخص کردن خط موی ایده آل در متقاضی لازم است چهره به سه بخش مساوی تقسیم گردد. یکی از عوامل تعیین کننده در برنامه ریزی برای خط مو شکل صورت است و بسته به اینکه صورت بیضی، دایره و یا مثلثی شکل باشد خط مو تغییر خواهد کرد. خواسته ها و محدودیت های بیمار نیز از عوامل دیگری هستند که می توانند بر شکل خط مو تاثیر گذار باشند.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

مزوتراپی مو چیست؟

امروزه با تغییر سبک زندگی، ریزش مو به یک معضل تبدیل شده است . با پیشرفت علم ، روش هایی برای مقابله با ریزش مو وجود دارد . یکی از این روش ها مزوتراپی مو است. در این روش، دارو در عمق یک میلی متری به ناحیه مورد نظر تزریق و باعث تحریک فولیکول مو شده و با تقویت آنها و تقویت فیبر مو، روند رشد را به کار می اندازد . امروزه مزوتراپی مو یکی از سریع ترین روشها برای درمان ریزش مو است.

مزوتراپی چگونه عمل می کند؟

ترکیبات موجود درمواد مزوتراپی سبب می شود که جریان خون در رگهای پوست سر تقویت شده و خون کافی به فولیکول های مو برسد و تغذیه لازم را انجام دهند .  در این مواد ، اسید های آمینه ، ویتامین ها و عنصر روی موجود می باشد که سبب زیبایی و سلامتی موها می شود . در ترکیب این دارو ها ویتامین ب وجود دارد که باعث رفع شوره مو و بهبود عملکرد غده های چربی می شود.

ترکیبات موجود در داروهای مزوتراپی

لیست ترکیبات موجود در این داروها بلند است و ترکیبات این دارو ها با توجه به شرایط شخص تهیه می شود. پزشک با بررسی هر بیمار تشخیص می دهد که چه داروهایی برای او مناسب هستند.

مزوتراپی مو چیست؟

چه اشخاصی مناسب مزوتراپی هستند ؟

هر کسی که می خواهد موهای خود را تقویت کند و کسانی که دارای ریزش موی سر و یا نازکی مو هستند می توانند مزوتراپی انجام دهند ، همچنین کسانی که به محلول های ضد ریزش مو حساسیت دارند می توانند این روش را انجام دهند .

فواید و عوارض مزوتراپی مو

فواید انجام مزوتراپی مو

بعد از انجام مزوتراپی مو به استراحت نیازی نیست ، این تکنیک درد قابل ملاحظه ای ندارد و فقط در ناحیه ی تزریق یک سوزش اندک احساس می شود که با استفاده از کرم بی حسی آن سوزش هم احساس نمی شود ، نتیجه ی این روش قطعی است و یک درمان خیلی خوب برای ریزش مو است و نیاز به صرف زمان زیادی ندارد .

عوارض مزوتراپی چیست ؟

اگر مزوتراپی به دست یک پزشک متخصص و با استفاده از داروهای استاندارد انجام شود هیچگونه عارضه جدی ندارد و تنها ممکن است عوارض جانبی مانند : کبودی ، ورم ، آلرژی ، التهاب ، قرمزی ، تغییر رنگ پوست ، احساس سوزش و درد خفیف داشته باشد.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.