کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو(پارت3)

روش های کاشت مو

کاشت موی طبیعی به روش های مختلفی انجام می شود که اصول تمام آن ها بر پایه برداشت مو از محل اهدا کننده و انتقال و پیوند آن به محل کم مو یا طاس می باشد. برداشت مو در روش های مختلف با یکدیگر متفاوت است.

در روش کاشت موی FUT ، پس از اعمال بی هوشی در فرد، نوارهایی از بانک موی پشت سر فرد برداشته شده و پس از تقسیم کردن این نوارها به گرفت های کوچکتر، این گرافت ها در محل هدف پیوند زده می شد.

در روش جدیدتر کاشت موی FIT ، گرفت های برداشته شده از پشت سر شامل چند یک یا چند فولیکول مو شده و پس از سوراخ کردن محل پیوند فولیکول مو با سوزن، عمل کاشت مو انجام می شود.

جدیدترین روش کاشت مو که روش SUT نام دارد، عملیات برداشت و انتقال فولیکول های مو، بدون نیاز به بی حسی و بدون درد و خونریزی با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود. به این ترتیب ترس از به جای ماندن اسکار و جای بخیه در سر فرد وجود ندارد.

کاشت یا ترمیم مو؟

یکی از سوالاتی که اکثر افراد متقاضی عمل کاشت مو با آن مواجه هستند این است که آیا عمل کاشت مو برای آن ها مناسب تر است یا ترمیم مو و کدام روش برای این افراد مناسب تر است؟

برای پاسخ به این سوال باید هدف هر یک از این عمل ها را مشخص کنیم. عمل ترمیم موی طبیعی اغلب برای افرادی مناسب است که بانک موی مناسبی ندارند. در ترمیم موی HRT به عنوان بهترین روش ترمیم موی طبیعی، از بانک موی فرد دیگری برای انتقال و پیوند به سر فرد استفاده می شود و به این ترتیب، امکان کاشت مو در افراد کاملاً طاس نیز فراهم می شود.

همچنین با استفاده از روش PRP مو، با استفاده از سلول های بنیادی و پلاکت غنی از پلاسمای خون، هورمون های رشد مو در سر فرد تقویت شده و روند ریزش موهای سر در وی کند شده و موهای جدید، اجازه رشد و تقویت می یابند.

در مواردی که فرد می خواهد در مدت زمان کمتری موهای پرپشت تر و طبیعی داشته باشد، با توجه به وضعیت بانک مو و شرایط طاسی خود می تواند از انواع روش های کاشت موی طبیعی در بهترین کلینیک تخصصی کاشت مو استفاده نماید.

کاشت مو

کارهایی که قبل از کاشت مو باید انجام شود

همانطور که می دانید کاشت مو به روش جراحی انجام می شود و به همین دلیل از حساسیت بسیاری برخوردار است و در صورتی که درست انجام نگردد نه تنها ریزش مو رفع نمی گردد بلکه فرد را با مشکلاتی نیز مواجه خواهد کرد؛ بنابراین فرد باید قبل از عمل اقداماتی را انجام داده و از هر جهت برای شروع درمان آماده باشد. در ادامه به دستورالعمل های قبل از کاشت مو می پردازیم.




برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.