کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

قیمت کاشت هر تار مو توسط متخصص چقدر است؟

کاشت مو یکی از روش هایی است که بسیاری از افراد برای یکی از مهمترین نواقص خود یعنی کچلی و طاسی از آن استفاده میکنند و استفاده از این روش در اکثر موارد پیشنهاد خواهد شد. در این مطلب به قیمت کاشت هر تار مو اشاره خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

قیمت کاشت هر تار مو چقدر است؟

کمبود اعتماد به نفس مشکلی است که امروزه بسیاری از افراد با آن روبرو میشوند و در اکثر موارد نمیتوانند به راحتی به دلایل آن پی ببرند. افرادی که کمبود اعتماد به نفس دارند زودتر به مشکلات روحی و روانی مبتلا میشوند و حتی کیفیت زندگیشان تا حد زیادی کاهش پیدا میکند.

از میان دلایلی که برای کاهش اعتماد به نفس وجود دارد میتوان به نواقص زیبایی اشاره نمود. بهتر است بدانید وجود هر گونه نقص در زیبایی میتواند باعث کاهش قابل توجه اعتماد به نفس شود و تا زمانی که به رفع آن نپردازید قطعا اعتماد به نفستان افزایش نخواهد یافت. یکی از این مشکلات ریزش مو و طاسی می باشد که بهترین و قطعی ترین راه رفع آن، کاشت مو است.

قیمت کاشت هر تار مو توسط متخصص چقدر است؟

بسیاری از افراد برای اینکه از روش های کاشت مو استفاده کنند قبل از هر چیز سعی میکنند تا از قیمت کاشت هر تار مو اطلاع پیدا کنند و بتوانند بودجه ای مناسب برای آن کنار بگذارند.

بهتر است بدانید بهترین راه برای اطلاع از قیمت کاشت مو این است که به متخصصان زیبایی مراجعه فرمایید در غیر اینصورت قطعا به نتیجه نخواهید رسید چون قیمت کاشت هر تار مو در مراکز مختلف متیواند کاملا متفاوت باشد و قطعا تا به مراکز مورد نظر خود مراجعه نکنید نمیتوانید به نتیجه ای برسید.

قیمت کاشت هر تار مو به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت کاشت هر تار مو به عواملی مختلفی بستگی داشت که هر کدام از آن ها میتوانند تاثیر زیادی را در هزینه ی این روش داشته باشند البته باید توجه داشته باشید برخی از کلینیک ها به جای مشخص کردن تعرفه برای کاشت هر تا مو از روش های دیگر استفاده میکنند.


از میان عوامل موثری که بر روی هزینه ی عمل کاشت مو تاثیر دارد میتوان به شرایط بیمار و میزان ریزش مو اشاره نمود. علاوه بر این تخصص جراحان کاشت مو نیز بی تاثیر نخواهد بود.

عوارض کاشت مو چیست؟

در صورتی که برای رفع کچلی فقط به قیمت کاشت هر تار مو توجه داشته باشید قطعا احتمال این که گذرتان به مراکز غیر مجاز کاشت مو بیفتد کم نخواهد بود در این صورت ممکن است عوارض زیادی برایتان به وجود آید که به راحتی قابل درمان نباشد.

از میان عوارض مختلف میتوان به ریزش موهای کاشته شده، جای بخیه، خونریزی، التهاب و عفونت اشاره کرد که معمولا در درصدی از بیماران شاهد یکی از عوارض خواهیم بود.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

فواید کاشت مو شقیقه ها

همانطور که میدانید ریزش مو در هر قسمتی از سر که به وجود آید قطعا تاثیر بدی بر روی زیبایی و سلامت روحی اطراف خواهد داشت و باید آن را درمان کرد اما درمان ریزش مو در برخی از نقاط سر اهمیت بیشتری دارد که قطعا از بین نقاط مختلف سر میتوان گفت درمان ریزش موی شقیقه اهمیت بسیار زیادی دارد. همین باعث شده تا در این مطلب تصمیم بگیریم به کاشت مو شقیقه ها بپردازیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کاشت مو شقیقه ها

ریزش مو در شقیقه ها باعث میشود تا تناسب پیشانی با سایر قسمت های صورت کاهش پیدا کند به همین دلیل افرادی که دچار این مشکل میشوند به دنبال بهترین روش برای درمان آن هستند.

بهتر است بدانید در حال حاضر کاشت مو شقیقه ها یکی از بهترین روش های درمان برای رفع ریزش موی این ناحیه میباشد اما روش های دیگری هم وجود دارد که ممکن است با تشخیص پزشک مورد استفاده قرار گیرد.

فواید کاشت مو شقیقه ها

برای کاشت مو شقیقه ها میتوان از کلیه ی روش های کاشت مو مانند fut و sut استفاده کرد. در حال حاضر افرادی که قصد دارند از روش های کاشت مو در قسمت شقیقه ها استفاده کنند باید بانک موی قوی داشته باشند چون متاسفانه در حال حاضر امکان انتقال فولیکول از سایر افراد وجود نخواهد داشت. علاوه بر این فرد باید دچار بیماری های خاص نشده باشد و حتما ریزش موهایش از نوع ژنتیکی باشد.

فواید کاشت مو شقیقه ها

همانطور که اشاره کردیم برای رفع ریزش موی قسمت شقیقه روش های زیادی وجود دارد اما کاشت مو شقیقه ها یکی از بهترین روش ها برای دستیابی به نتایج قابل قبول است چون این روش نتایج دائمی و حتمی به دنبال خواهد داشت و استفاده از آن باعث میشود تا فرد این اطمینان را داشته باشد که موها مجددا دچار ریزش نخواهند شد.

البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که کاشت مو در ناحیه ی شقیقه ها باعث کاهش اندازه ی پیشانی و تناسب آن با سایر نقاط صورت خواهد شد به همین دلیل زیبایی فرد تا حد زیادی افزایش خواهد یافت.


جایگزین کاشت مو شقیقه ها

به جای کاشت مو شقیقه ها میتوان از روش های دیگر مانند prp و لیزر تراپی هم استفاده کرد. البته این روش ها برای همه ی افراد مناسب نخواهد بود و ممکن است نتایج رضایت بخشی به دنبال نداشته باشد به همین دلیل برای استفاده از آن ها حتما باید با متخصصان زیبایی مشورت کرد و از نتیجه بخشی این روش ها اطمینان حاصل نمود.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.