کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کلینیک کاشت مو زنان در تهران و ایران

امروزه با رواج انواع روش های کاشت مو، زنانی هم که دچار مشکل ریزش مو و طاسی هستند به دنبال مکانی مطمئن برای انجام این کار هستند. کلینیک کاشت مو زنان جایی است که زنان می توانند مشاوره های کاشت مو را انجام داده و در صورت امکان کاشت مو انجام دهند.

تفاوت های کاشت مو در مردان و زنان

کاشت مو اختصاص به مردان نداشته و برای زنان نیز امکان پذیر است همچنین از روش های یکسانی در کاشت مو برای مردان و زنان استفاده می شود؛ البته کاندیدای واقعی کاشت مو زنان بسیار اندک هستند و فقط تحت شرایط خاصی کاشت مو برای زنان موفقیت آمیز خواهد بود. ریزش موی زنان پراکنده است و معمولا بانک موی مطمئنی در سر آن ها وجود ندارد و از طرف دیگر بسیاری از زنانی که دچار ریزش مو یا طاسی آندروژنیک می شوند ، مشکلاتی در زمینه خونرسانی کافی به نقاط مختلف پوست سر دارند و احتمال ایجاد اسکارهای مشخص پس از کاشت مو برای آن ها وجود دارد؛ بنابراین بسیاری از خانم ها از لیست کاندیدای مناسب و واقعی کاشت مو خط می خورند و آن هایی هم که در لیست باقی می مانند بایستی کاشت مو با دقت بسیاری برای آن ها صورت گیرد.

کلینیک کاشت مو زنان در تهران و ایران

کاندیدای واقعی کاشت مو زنان

متخصصانی که در کاشت موی زنان تجربه کافی دارند بر این عقیده اند که فقط زنانی که دچار طاسی شدید هستند، با سایر روش های درمانی امکان رفع مشکل آن ها وجود ندارد و همچنین از بانک موی کافی و مطمئنی برخوردار هستند، می توانند کاشت موی موفقیت آمیزی داشته باشند.

اهمیت مراجعه به کلینیک کاشت مو زنان

با توجه به حساسیت هایی که در کاشت مو برای خانم ها وجود دارد، خانم هایی که قصد کاشت مو دارند بایستی به متخصصان کاشت مویی که تجربه ی کافی در  زمینه ی کاشت مو زنان داشته مراجعه نمایند. این گونه متخصان را می توان در کلینیک کاشت مو زنان در تهران و یا شهرهای دیگر ایران یافت.


خصوصیات کلینیک کاشت مو زنان

کلینیک هایی که دارای پزشکان متعهد و با تجربه  در کاشت مو زنان هستند و در این زمینه حسن شهرت خوبی دارند، کلینیک مناسبی برای مراجعه ی خانم ها جهت کاشت مو محسوب می شوند. این گونه کلینیک ها در کار خود صادق هستند و برای کاندیدهای غیر مناسب، کاشت موهای بی نتیجه را صرفا برای کسب درآمد انجام نمی دهند.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.