کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو(پارت 2)

برداشت فولیکول ها

روش های مختلفی برای برداشت فولیکول های مورد نیاز برای کاشت مو وجود دارد:

برای برداشت فولیکلول ها پزشک می تواند نوار باریکی به عرض 1.5 تا 2.5 میلی متر را بوسیله چاقو از پشت سر برش دهد. بسیار مهم است که هنگام برداشتن ناحیه اهدا کننده، تیغه ها موازی با جهت مو حرکت کنند تا ریشه های مو آسیب نبینند. پس از برداشت نوار، شکاف را میتوان با کمک اسکاچ و یا بخیه بست.

استخراج واحد فولیکار یک تکنیک است که شامل برداشت واحد فولیکار مستقیما از ناحیه اهدا کننده با استفاده از پانچ 1 میلیمتری است. اگر چه این روش به عنوان یک تکنیک که در ناحیه اهدا کننده هیچ عارضه ای بوجود نمی آورد شناخته شده است اما در این روش چندین زخم در ناهیه اهدا کننده باقی می مانند که بزرگتر از روش نواری است.

برداشتن فولیکول موهای اهدا کننده که به رنگ روشن و یا سفید هستند، مشکل تر است. مراقبت های اضافی برای حفظ فولیکول مو لازم است. برای افزایش دید، چند روز قبل از عمل، متیلن آبی می تواند با غلظت بسیار کمی به ناحیه اهدا کننده تزریق شود تا در تشخیص موهای خاکستری هنگام عمل کمک کند.

آماده سازی گرافت ها

نوارهای اهدا کننده برداشت شده بلافاصله باید سرد شوند که این عمل با نگهداشتن سینی حاوی پیوند ها در سالین یخ، انجام می گردد. هیدراتاسیون مناسب از پیوند اهدا کننده با سالین یخ در طول عمل جراحی بسیار مهم است زیرا بر میزان بقای گرافت ها تاثیر می گذارد. اگر یک نوار بزرگ برداشت شده باشد، می توان آن را قبل از برش پیوندهای فردی به قطعات کوچکتر تقسیم نمود.

پیوند فولیکول ها

پیوندهای آماده شده با استفاده از فورسپس های زاویه دار در ناحیه گیرنده قرار می گیرند. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به فولیکول ها و داشتن دید بهتر به هنگام پیوند می توان از بزرگنمایی به همراه نور قطبی استفاده نمود.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.