کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

تقویت و جلوگیری از ریزش مو

علائم ریزش مو 

همه‌ی ما در هر شبانه روز به طور متوسط ۵۰ تا ۱۰۰ تار از موهای سرمان را از دست می‌دهیم. موهای ریخته شده در حالت عادی با تارهای موی جدید جایگزین شده و تراکم مو ثابت می‌ماند. در صورتی که تعادل بین رشد و ریزش مو به هم بخورد، یعنی ریزش موها بیشتر شود یا رشد موها توقف یابد، به طور کلی گفته می‌شود که فرد دچار ریزش مو شده است. پس موی همه ما می‌ریزد ولی ریزش مو به شرایطی اطلاق می‌شود که تراکم موها کاهش یابد. بیشتر اوقات ریزش مو به صورت تدریجی اتفاق می‌افتد و تا زمانی که تراکم موهای سر تا حد قابل توجهی کم نشود، متوجه آن نمی‌شویم. در جلوگیری از ریزش مو (و تقریباً تمام مشکلات سلامتی) زمان شروع درمان اهمیت زیادی دارد. یعنی هرچه زودتر برای درمان ریزش موی خود اقدام کنید، احتمال موثر بودن درمان بیشتر می‌شود.

آگهی تبلیغاتی  کاشت مو در سایت ایستگاه

درمان ریزش مو با عسل

 برای درمان های خانگی اکثر بیماری ها از عسل استفاده می شود. خواص بی نظیر عسل همیشه می تواند راه چاره ای باشد برای بیماری ها و مشکلات ما. می توانید برای پر پشت تر شدن موهایتان از ترکیب عسل با روغن زیتون و یا روغن بادام تلخ استفاده کنید. هرکدام از این ترکیب ها را می توانید نیم ساعت قبل از حمام روی سر خود گذاشته و سپس دوش بگیرید. عسل باعث حفظ رطوبت موها می شود.

درمان ریزش مو با عسل

معرفی مراکز کاشت مو در بخش آگهی رایگان شهر24

درمان ریزش مو با حنا 

برای سفت کردن ریشه موهایتان از ترکیب حنا، سدر و مورد استفاده کنید. به این دلیل ممکن است حنا به موی شما رنگ بدهد می توانید مورد و سدر را به اندازه 150 گرم و حنا را 50 گرم مخلوط کرده و استفاده کنید. خاصیت ضد التهابی این مواد نیز باعث از بین رفتن التهاب پوست  سر شما می شود.